Popis

1, Veľkoobchod pokyny

1. Naše produkty spoločnosti podpora zmiešaných dávky, ktoré obohacuje váš odrody a znižuje počtu fondov, tvorby podnikateľského jednoduchšie robiť

2. Veľkoobchodné podmienky: plný dodania v 200 juanov.

3. Ak existuje viacero štýlov a farieb výrobku, budeme distribuovať ich rovnomerne, keď doprava a pokúsiť sa dať si najlepšie-predaj štýly!

4. Odber vzoriek pravidlá: pohľad na vzorky na dvakrát veľkoobchodné ceny, a vrátenie rozdiel nabudúce.

2, Dopravné pokyny

1. Existujú tri spôsoby dopravy: značka logistiky.Obyčajné zásielky.express .

2. Všetky výrobku citácie nezahŕňajú poštovné, prepravné a daní (nákladná musí byť zaplatené klientom sami).S cieľom ušetriť prepravné náklady a zrýchliť dopravu, mestá prístupné logistiky a motorová doprava v Yiwu zvyčajne využívajú na logistiku a motorová doprava na doručenie tovaru.Cargill, Debon a Huayu Logistiky sú tiež podporované (môžeme poslať im na vás, či máme vlastnú určený logistika).

3. Dodacia lehota: vzhľadom k veľkému objemu veľkoobchod, musíte zadať objednávku na sklade najprv a potom sa zariadiť, distribúciu, balenie, drevený rám, vo všeobecnosti sme doručiť do 72 hodín, takže prosím, zákazníkov a priateľov, nemusíte sa obávať, je to dobré na objednávku vopred, ďakujeme za pochopenie.

3. Po-predajný servis

Prečítajte si, prosím, o spoločnosti veľkoobchod pokyny, po-predajný servis, spôsoby platby a dopravy pokyny pred nakupovanie, tak, že obe strany môžu komunikovať a spolupracovať lepšie. .

1. Priložené fotografie produktov sú len pre referenčné účely, vzhľadom na aktualizáciu alebo zlepšenie kvality tovaru, niektoré konfigurácie, farby, štýly, atď.podliehajú zmenám bez predchádzajúceho upozornenia, a aby sa vzťahujú na konkrétny produkt.

2. Čo o vybavovaní problém produkty?

Spoločnosť je zodpovedná za výrobky predávajú.Budeme sa snažiť robiť dobrú prácu vo výrobku inšpekcie a overovanie, a budeme sa snažiť urobiť aj v obale výrobku, a bude sa snažiť nájsť seriózne logistických spoločností spolupracovať a komunikovať aj na zabezpečenie bezpečného prijatia tovaru.Zabezpečiť, aby tovar dorazí bezpečne.V prípade 1. Produkt malé chyby, degumming a iné problémy budeme riešiť s vami prostredníctvom dobré komunikačné a po predaji, vyjednávaní. 2. Ak potrebujete príslušenstvo, reedícia ich, keď budete mať tovar nabudúce.Ak sa produkt vráti, expedičný poplatok znáša kupujúci.Dodržiavanie zásady vzájomného prospechu, som presvedčený, že spoločnosť bude tvrdo pracovať za vašu dôveru.Preto, keď sa rozhodnete dodávateľov, sme sa tiež vybrali zákazníkov, chceme len vybrať dlhodobú spoluprácu so zákazníkom vypracovať spoločne.

既然是批发,发货数量极大,不可能每一个都检查是否会出现小瑕疵.可能出现的问题包括产品发错,产品质量问题,包装受损,运输压坏,产品有小的瑕疵.

3,收货后如果您有任何疑问可联系您的客服.为您更好的处理售后服务

4,如我们发货及时,而因货运公司送货时间延误或其它造成的损失,我们不承担相关责任与赔偿.

5,客户收到货物 4 天 jadra bezodkladne oznámi všetky problémy s množstvo a kvalita tovaru až po popredajné služby zákazníkom riešenia.Ak nie je námietku do 4 dní po príchode, bude sa za to, že nie sú žiadne problémy s týmto spolupráce a transakcia bude dokončená.Subjektívne nespokojný, na základe predstavoval dôvodov, vráti bez aktuálne otázky kvality, nebudú akceptované.Starostlivo skontrolujte, či obal, pred prepravou;

6. Prosím, komunikovať s zákaznícky servis pred vrátením výrobku na potvrdenie kategória produktov a množstvo.Ak vrátite je vyrobená bez akéhokoľvek upozornenia, nebudeme spracovať.Vrátený tovar musí byť v pôvodnom balení a znášať riziko poškodenia, a nebudeme vrátenie vrátených výrobkov, ak sú poškodené.

7. Prosím nezabudnite vrátiť tovar, ktoré nie sú spoločnosti, tak, aby spôsobiť nepríjemnosti pri návrate ich.

IV.Platobné Metódy

1. Direct banka poukázaním

2. Alipay platby;

Recenzie

Byť ten recenziu

Nechajte si vlastnú recenziu

Vaša e-mailové adresy nebudú zverejnené.Povinné polia sú označené *

1 2 3 4 5